2012

10.05.2012

Soutěžte s MasterCard a filmem Líbáš jako ďábel o předplacené PayPass karty   ....  více


13.03.2012

Sdružení pro bankovní karty (SBK) vydává tiskovou zprávu k výskytu skimmingu na bankomatech v ČR.  .... více

Archiv aktualit

 

 editorial
 z domova
 ze světa
 karty v číslech
 technologie
 marketing
 rozhovor komentář
 profil země
 card academy
 exkluzívně
 cardawards
 ze slovenska
 kalendář akcí
 life
 23
 


 

 


 

Marketing

easyJet podpoří kampaň evropského tísňového volání 112

Praha, 13. února 2012 - easyJet, čtvrtý největší dopravce na pražském ruzyňském letišti, podpoří kampaň evropského tísňového volání 112. Snahou je zvýšit povědomí o celoevropsky platném čísle tísňového volání 112. Den „112“ je každoročně slaven 11. února po celé Evropě.
 

V zemích Evropské unie se momentálně používá mnoho různých čísel tísňového volání, ale 112 je jako jediné platné ve všech zemích EU. Zdarma se tak lidé dovolají policii, hasičům nebo záchranné službě.

Viceprezidenti Evropské Komise Neelie Kroes a Siim Kallas ve spolupráci s nadací 112 zahájili roční kampaň vyzývající desítky dopravních společností (letecké, vlakové, lodní) k propagaci tísňového volání 112. Minulý rok byl easyJet první leteckou společností, která využívala palubní obsluhu ke zviditelnění tohoto čísla. easyJet hodlá v této činnosti pokračovat i nadále a zvýrazní propagaci na svých stránkách, firemních akcích i v palubním časopise. easyJet také připravuje na svých více než 600 evropských linkách program palubních oznámení, které se uveřejní vždy před hlavní sezónou dovolených.
 

easyJet každý rok přepraví po Evropě 55 milionů cestujících. Bezpečnost klientů je naší hlavní prioritou. Tři ze čtyř Evropanů stále nevědí o čísle 112, proto aktivně podporujeme tento plán na zvýšení povědomí,“ uvedla Carolyn McCall, generální ředitelka společnosti easyJet.

Toto je začátek roční kampaně, jejímž cílem je informovat cestující po EU o těchto třech číslicích, které jim mohou zachránit život: 112, jednotné evropské číslo tísňového volání. Velmi nás těší, že se společnost easyJet připojila k tomuto projektu,“ dodali Neelie Kroes a Siim Kallas, viceprezidenti Evropské Komise.

Každý rok cestuje po EU více než 150 milionů lidí. Ti všichni by měli dobře znát číslo 112. Teď je správný čas jít kupředu. Nemůžeme čekat dalších pět let, než si Evropané budou vědomi tohoto životně důležitého čísla, “ řekl Emmanuel Paul, prezident nadace 112, bruselské organizace pro propagaci evropského čísla tísňového volání.


cardmag l roman kotlán l ogilvy l easyjet


MasterCard pokračuje ve sponzoringu UEFA Ligy mistrů v letech 2012 - 2015

Praha, 13. února 2012 - MasterCard oznámil prodloužení oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA v letech 2012 až 2015.


Zápasy Ligy mistrů UEFA 2010/2011 sledovalo 1,1 miliardy fotbalových fanoušků z celého světa. Díky unikátní
propagaci od oficiálního sponzora, MasterCard, se lidé ve více než 60 zemích měli možnost připojit k jedné z nejzajímavějších a nejoblíbenějších sportovních událostí roku.

V letech 2012 - 2015 se MasterCard chystá opět zaměřit na fanoušky a nabídnout jim zajímavé možnosti, jak využít jeho sponzorských aktivit. Počínaje unikátními nabídkami pro držitele karet, které budou moci uplatnit v internetovém obchodě MasterCard UEFA Ligy mistrů, až po zážitky k nezaplacení navrhnuté a poskytované speciálně společností MasterCard.

V posledních dvou letech tisíce sportovních fanoušků zažily své vlastní okamžiky „k nezaplacení“. Jednalo se např. o rodiče, kteří viděli své děti doprovázet sportovní hvězdy na stadion, nebo měli možnost poslat svoje děti na speciální předzápasové tréninky. MasterCard dále posiloval svou propagaci i díky spolupráci s ostatními sponzory Ligy mistrů UEFA. Tím ukázal sílu sponzoringu, při kterém mohou fanoušci využít nabídek hned několika partnerů najednou.

Nově se MasterCard chystá svou propagaci více provázat na města pořádající jednotlivé zápasy. Fanoušci UEFA Ligy mistrů by měli pečlivě sledovat facebookové stránky MasterCard věnované této akci -
http://www.facebook.com/witnesshistory. Najdou tam novinky, aktualizace, zajímavé komentáře odborníků a také příležitosti jak vyhrát úžasné ceny.

 „Velmi nás těší, že můžeme pokračovat v našem partnerství s MasterCard, jednou z předních světových značek. Přítomnost a angažovanost společnosti MasterCard přispěla k velkému úspěchu UEFA Ligy mistrů - a jistě tomu tak bude i v následujících třech sezónách. My na oplátku hodláme nadále pomáhat MasterCard vytvářet mnoho příležitostí k nezaplacení pro miliony fanoušků a držitelů karet po celém světě,“
uvedl David Taylor, generální ředitel UEFA Events.

„Jsme opravdu rádi, že můžeme oznámit prodloužení sponzorství UEFA Ligy mistrů a jsme hrdí na to, že budeme díky tomuto partnerství dále nabízet zážitky „k nezaplacení“. Jen minulou sezónu se setkali s naší propagací fanoušci ve více než 60 zemích, což nás utvrdilo, abychom i nadále odměňovali naše stávající i potenciální zákazníky novými a netradičními způsoby,“
uvedl Javier Perez, prezident MasterCard Europe.

card
mag
l  roman kotlán l ogilvy


Cestujte s MasterCard nalehko

Společnost MasterCard připravila pro držitele svých karet jedinečnou soutěž s názvem „Cestovat v zimě nalehko: K
nezaplacení“. Soutěž startuje 10. ledna 2012 a potrvá až do 31. března 2012. Zúčastnit se jí mohou ti zákazníci, kteří v zahraničí v daném období zaplatí alespoň jeden nákup svojí platební kartou MasterCardâ. Hlavní výhrou je 36 sportovních setů od značky Elan v hodnotě 20 000 Kč. Každý týden budou určeni 3 výherci, kteří získají jeden z těchto setů.

Praha, 10. ledna 2012 -
Společnost MasterCard připravila pro své zákazníky ojedinělou soutěž nazvanou „Cestovat v zimě nalehko: K nezaplacení“. Soutěže se mohou zúčastnit všichni, kteří v zahraničí v daném období zaplatí za své nákupy alespoň jednou platebními kartami MasterCard. Kampaň startuje 10. ledna 2012 a potrvá až do 31. března 2012. Do soutěže se automaticky zařadí každý, kdo se poté zaregistruje na stránkách www.mastercard.cz a potvrdí svoji účast v soutěži.

„Pro placení kartou v zahraničí mají zákazníci s MasterCard k dispozici více než 31 miliónů akceptačních míst po celém světě. Držizelé karet jistě ocení, že při platbě kartou MasterCard získají výhodnější směnný kurz než ve směnárnách. Navíc ke kartám MasterCard se často váží doplňkové služby jako je např. cestovní pojištění pro celou rodinu, nebo pojištění proti ztrátě a odcizení,“
říká Tereza Janková, marketingová manažerka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Každý týden vyhrávají 3 soutěžící jeden z 36 sportovních setů od značky Elan. O těchto výhercích hlavní ceny rozhoduje pořadí registrace v příslušném soutěžním týdnu. Navíc, každý účastník, který se registruje na soutěžních stránkách, bude moci zdarma získat
Animované fotoalbum k nezaplacení, složené z jeho vlastních fotografií z dovolené. Počet vytvořených elektronických fotoalb není omezen, ovšem podmínkou stažení vytvořeného fotoalba je stát se fanouškem Facebook fanpage MasterCard® Česká republika.

MasterCard na svých stránkách připravil také praktický
MasterCard Průvodce Alpami, kde si každý může porovnat 17 oblíbených středisek dle délky a obtížnosti sjezdovek či nabízených služeb. Dále zde návštěvníci najdou užitečné tipy na nejlepší bary a restaurace, aktivity pro rodiny či skupiny.„Veškeré informace o soutěži, jako je herní plán či jména výherců pro příslušné týdny, naleznou lidé na stránkách www.mastercard.cz. Tato soutěž je skvělou příležitostí zejména pro vášnivé lyžaře, kteří vyrážejí za zimními radovánkami do zahraničí. Věřím, že MasterCard průvodce Alpami jim usnadní plánování dovolené. Jen s MasterCard můžete v zimě cestovat nalehko, nezatíženi starostmi o správu hotovosti a užívat si na plno volna s rodinou či přáteli. A to je k nezaplacení,“ dodává Janková.

cardmag l  roman kotlán l ogilvy l www.mastercard.cz

 
 
 
 
 
 
 

Webdesign by P.F.K. Service Praha ©  2008-2012

 

 

Aktualizováno:
14-5-2012

.